Закупена стока от онлайн магазин:

  1. Приготви си два важни документа - фактурата и разпечатания и попълнен Формуляр за връщане. Ще намериш необходимите данни за попълването му във фактурата. Моля, сложи и двата документа в пратката заедно с продукта, който желаеш да замениш.
  2. Препоръчваме изпращането на продуктите да бъде в оригиналната им опаковка. Необходимо е те да не са били употребявани, да не са повредени (важи и за аксесоарите им) и да са в състояние, което ги прави годни за продажба. Опаковай добре стоката, за да не се повреди по време на транспортирането ѝ .
  3. Изпрати пратката с куриерска компания Спиди на посочения по-долу адрес. Куриерската услуга за връщане на продукта е за сметка на потребителяПратки изпратени към нас без платен транспорт няма да бъдат приети. Запази си номера на пратката и документа за разплащане.

Sportisimo

бул. Ботевградско шосе 525

1839 София

  1. Обработването на изискването за замяна може да отнеме до 4 седмици,  и за обработката ще Ви информираме чрез имейл.
ВАЖНО: Показаният адрес за контакт е адресът, на който се събират върнатите пратки. Оттук пратките се изпращат обратно в Чехия, където се обработват от отдела който се занимава с връщане и рекламация. След получаване на пратката от този отдел в Чехия, ще получите информация по имейл.