Закупена стока в онлайн магазина:

  1. Приготви си два важни документа - фактурата и разпечатания и попълнен формуляр Рекламация на стока. Моля, сложи и двата документа в пратката заедно с продукта, към който се касае рекламацията.
  2. Опаковай добре стоката, за да не се повреди по време на транспорта.
  3. Изпрати пратката с куриерската служба Спиди на посочения по-долу адрес. Куриерската услуга за връщане на продукта е за сметка на потребителя. Пратки изпратени към нас без платен транспорт няма да бъдат приети. Запази си номера на пратката и документа за плащане.                                                                                                                                                                                                                       

    Sportisimo

    бул. Ботевградско шосе 525

    1839 София

  4. Колегите от отдела за рекламация ще се свържат с теб най-късно до 30 дни от получаването на стоката и ще те информират за резултата от рекламацията и за следващите стъпки.
ВАЖНО: Показаният адрес за контакт е адресът, на който се събират върнатите пратки. Оттук пратките се изпращат обратно в Чехия, където се обработват от отдела който се занимава с връщане и рекламация. След получаване на пратката от този отдел в Чехия, ще получите информация по имейл.