Закупена стока в онлайн магазина:
- Приготви си два важни документа - фактурата и разпечатания и попълнен Формуляр за отказ от стока. Ще намериш необходимите данни за попълването му във фактурата. Моля, сложи и двата документа в пратката заедно с продукта, който желаеш да върнеш.
- Продукти, закупени чрез електронния магазин може да бъдат върнати за замяна до 30 дни от доставката. ВНИМАНИЕ: Замяна на продукти, закупени във физически магазин по куриер не е възможна!
- Препоръчваме изпращането на продуктите в оригиналната им опаковка. Необходимо е те да не са били употребявани, да не са повредени (важи и за аксесоарите им) и да са в състояние, което ги прави годни за продажба.
- Опаковай добре стоката, за да не се повреди по време на транспорта.
- Изпрати пратката по куриерската компания Спиди. Куриерската услуга за връщане на продукта е за сметка на потребителя. Пратки изпратени към нас без платен транспорт няма да бъдат приети. Запази си номера на пратката и документа за разплащане.
Sportisimo
бул. Ботевградско шосе 525
1839 София
- Обработването на изискването за връщане на стока може да отнеме до 4 седмици. След като получим стоката и всички необходими документи, ще възстановим средствата в банковата ти сметка до 14 дни. Моля, напиши ни номера на банковата си сметка (IBAN), ако си избрал/а наложен платеж при закупуването на стоката.
ВАЖНО: Показаният адрес за контакт е адресът, на който се събират върнатите пратки. Оттук пратките се изпращат обратно в Чехия, където се обработват от отдела който се занимава с връщане и рекламация. След получаване на пратката от този отдел в Чехия, ще получите информация по имейл.