Приемане на повредена стока
Необходимо е винаги да проверяваме състоянието на пратката при получаването ѝ. Ако тя е повредена, тогава е по-добре да отхвърлим приемането ѝ. Понякога се случва колетът да е в добро състояние, но стоката в него да е повредена. Това също е поправимо.
- Можеш да се свържеш с клиентския ни отдел. Клиентската подкрепа на Sportisimo е тук за теб на телефонен номер
+359 24 92 92 56от понеделник до петък от 9:00 до 17:30.
форма за контакти
Как да постъпваме в такъв случай?
Можеш да се обърнеш към куриерската служба или към нас. Моля, приготви си следните данни:
- номера на пратката (предоставя го куриерската служба)
- номера на поръчката или на фактурата (от Sportisimo.bg)
- снимки, които си направил/а веднага след разопаковането на пратката
- снимки на повредената стока. Можеш да заснемеш и целия колет (отвън и отвътре) заедно със стикера му.
Speedy
- Съобщаване най-късно:
- в деня на приемането
- Как и на кого да съобщя?
- на куриерската служба
- От какво се нуждая?
- номера на пратката, снимки на пратката
Повече информация:
Speedy.bg