Уважаеми клиенти, Посещението във физическите ни магазини се осъществява със зелен сертификат, PCR или антигенен тест.

Приемане на повредена стока

Необходимо е винаги да проверяваме състоянието на пратката при получаването ѝ. Ако тя е повредена, тогава е по-добре да отхвърлим приемането ѝ. Понякога се случва колетът да е в добро състояние, но стоката в него да е повредена. Това също е поправимо.

  • Можеш да се свържеш с клиентския ни отдел. Клиентската подкрепа на Sportisimo е тук за теб на телефонен номер
    +359 24 92 92 56
    от понеделник до петък от 9:00 до 17:30.

форма за контакти

+
* Задължителни данни

С подаването на формуляра, Вие се съгласявате с обработката на лични данни.

Как да постъпваме в такъв случай?

Можеш да се обърнеш към куриерската служба или към нас. Моля, приготви си следните данни:

    • номера на пратката (предоставя го куриерската служба)
    • номера на поръчката или на фактурата (от Sportisimo.bg)
    • снимки, които си направил/а веднага след разопаковането на пратката
    • снимки на повредената стока. Можеш да заснемеш и целия колет (отвън и отвътре) заедно със стикера му.

Speedy

Съобщаване най-късно:
в деня на приемането
Как и на кого да съобщя?
на куриерската служба
От какво се нуждая?
номера на пратката, снимки на пратката

Повече информация:
Speedy.bg